برای برنامه‌هایی که از تراکت گرافیک سه بعدی بلادرنگ استفاده میکنند قانونی وجود دارد. با دادن فرصت بیشتری تراکت برای پردازش تصاویر شما می‌توانید کارت ویزیت گرافیک‌های سه بعدی با کیفیت بالاتری ایجاد نمایید. به طور مثال بعضی از نرم افزارهای مدل سازی از گرافیک سه‌بعدی بلادرنگ کارت ویزیت برای تقابل با هنرمند برای خلق محتوای مورد نظرش استفاده می‌کنند. سپس تصاویر به برنامه دیگری تراکت فرستاده می‌شوند (ray tracer) که تصاویر را رندر تراکت می‌کنند. رندر کردن یک فریم تنها برای کارت ویزیت انیمیشنی مانند داستان اسباب بازی  به ساعتها زمان بر روی یک کامپیوتر سریع نیاز دارد. این پروسه رندر و ذخیره سازی صدها فریم یک انیمیشن را می‌سازد که بطور رشته متوالی قابل پخش مجدد می‌باشد. اگرچه کارت ویزیت پخش تراکت تصاویر انیمیشن ممکن است یک عمل بلادرنگ به نظر برسد اما تراکت اینطور نیست. چون آن کارت ویزیت اینتراکتیو نیست در نتیجه آن بلادرنگ نیست بلکه بیشتر یک سری تصاویر از پیش رندر شده می‌باشد.